Wie zijn wij?

Al sinds 1986 zorgt Studentenvereniging Changeant voor het bruisende Doornse studentenleven. Al onze leden studeren aan TMO Fashion Business School, wat dé opleiding voor de modebranche is en waar wij ook nauw aan verbonden zijn.

Door Changeant is Doorn een heus studentendorp, wat betekent dat jij hier absoluut een mooie studententijd kunt beleven! Door het dorpse aan onze vereniging, zijn de banden extra sterk. Iedereen kent elkaar en vanuit Changeant worden er vele feesten en activiteiten georganiseerd, waardoor jij je nooit hoeft te vervelen. De leden van Changeant zijn door de hechte band echt een eenheid waarin elke TMO-student een warm welkom krijgt.

Changeant zorgt dus nu voor de tijd van je leven maar heeft ook een professionele blik op de toekomst. Je bouwt een gigantisch netwerk op wat erg van pas kan komen na je studententijd. Daarnaast biedt Changeant ook meerdere mogelijkheden om je op professioneel vlak te ontwikkelen.

See you in Doorn!

Wat doen wij?

Meerdere keren per week worden leuke activiteiten georganiseerd zoals bijvoorbeeld:

• Maandagavond kroeg
  • Sportavonden
  • Diners
  • Wintersport
  • Toernooien
  • Dispuutsfeesten
  • Dagactiviteit
  • Gotcha Games
  • Online magazine
  • Jaarboek
  • Gala
  • Eindfeest
  • Netwerkborrels
  • Bedrijfsbezoeken

Bij Changeant is alles vrijblijvend, dus ben je tot niks verplicht. Het is de perfecte kans om een groot netwerk om te bouwen en je tijd in Doorn optimaal te beleven!

Een intro video om een perfect beeld te krijgen van Changeant: